Hocam bizim için yetip yetmemesi önemli değil. Sadece böyle birşey var mı? Varsa bizi kandırdılar mı? Ya da hala duruyor mu? Ancak arsa baya büyük diyorlar.
Ben hiç yapmadım. Ailem yaptı mı bilmiyorum
Babamın babaannesinin hakkı varmış. Otomatikman babamında hakkı oluyor. Fakat veraset ilamı yapıldı mı haberim yok.
Hayatta ise dedeniz değilse babanızın yapması gerek ama şunu da belirtim miras kardeş sayısına göre 15 20 parçaya bölünebilir.
yani dedenizin annesinin yeri önce dedeniz ve kardeşlerine sonra babanız ve kardeşlerine bölünecek sizin hiç kimseyi bulmanız gerekmiyor tek lazım olan tapu ve veraset ilamı (ben yapar iken öyle idi şimdi nasıl bilmiyorum ama en azından şurası benim diyebileceğiniz bir belge lazım)