skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arsa sizin akrabalara ve size yeter mi hocam ? yani büyük bir yer mi
Hocam bizim için yetip yetmemesi önemli değil. Sadece böyle birşey var mı? Varsa bizi kandırdılar mı? Ya da hala duruyor mu? Ancak arsa baya büyük diyorlar.



Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veraset ilamı sorgulayarak bir şey görünmüyor mu?
Ben hiç yapmadım. Ailem yaptı mı bilmiyorum



UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedenizin veraset ilamını babanız çıkartırsa otomatik olarak arsalar hakları kadarı üzerlerine pay ediliyor babam ölünce veraset ilamı çıkarttım dedemden kalma dükkan , ev ve arsa e devlette üzerime hakkım kadarı geçti
Babamın babaannesinin hakkı varmış. Otomatikman babamında hakkı oluyor. Fakat veraset ilamı yapıldı mı haberim yok.