Merhabalar,
Delphi ile yazılmış, restoranlar için sipariş alış verişi/takip/kurye programlarıyla ve Yemek Sepeti entegreli bir programımız mevcut.
Biraz daha detaylandırılıcak olursa; müşteri ekleyip, gerek manuel gerekse ilgili kişinin Yemek sepeti üzerinden verdiği siparişler, programa düşüyor ve bu şekilde kurye programına gönderilip, herhangi bir kurye kartını basıp/kart numarasını girip siparişe ulaşıyor ve bu şekilde ulaşım sağlıyor. Ulaşım sırasında nerede olduğunu, siparişle ilgili durumu anlık olarak müşteriye bildirebiliyor.
Aynı zamanda restoran kısmı bulunuyor ve burada restoran içindeki bölmelere (teras, salon ya da opsiyonel) ayrılmış müşterilerin detayına ulaşıp çok kolay ve detaylı bi şekilde alış veriş sağlanabiliyor.
Forum içerisinde satışı konusunda etkileşim alır mıyız detayıyla sunarsak? Şu an videosunu yapıyorum, bitince paylaşımını teknik detaylarla yapacağım. Bu bilgiler doğrultusunda düşüncelerinizi iletirseniz çok seviniriz.
Şimdiden teşekkürler.
İyi geceler.
Stay Creative.