Hocam nasıl alıyorsunuz

Bir yol gösterin
valla hocam anlasam,anlatırım.beni tanıyanlar bilir,en ufak bilgiyi dahi kendine saklayanlardan degilim çok şükür.bundan 4-5 yıl önce nasıl site yapıyorsam ben hala aynı şekilde site yapıyorum ve onay veriyor google emmi.ama bilmeden ben neyi dogru yapıyorum yada onay alamayanlar neyi yanlış yapıyorda onay alamıyor inan hiçbi fikrim yok.
benim denemelerimde gördügüm;dil farketmiyor,domain uzantısı .com filan olsada aynı .club,.xyz filan olsada aynı.özgün siteyle onay alamayıp,siteyi kopya içerige çevirip onay aldıgım oldu

yani özgünlükte degil.domain yaşı genelde 10 günlük filan oluyor bende.bagzı arkadaşlar künye filan ekliyorlar gördügüm kadarıyla,öyle bişeyde yok bende.ama sade,temiz,anlaşılır,siteye gireni rahatsız etmeyecek siteler olur benimkiler.her site için saatlerce ugraşırım,emek veririm,onaya göndermeden önce benim içime sinsin isterim.site güzel oldu,herşey yerli yerinde hadi git bakalım derim ve onaya gönderirim,onlarda onaylar.
ama siteler hitsiz oldugu için sanırım,bu ara onay alan her sitemde reklamları durduruyorlar.benim sorunumda bu...trafiginizin kalitesini ölçecez diyorlar,ortada pek bi trafik yok,heralde bu yüzden ölçemiyorlar

hitleri artırıp,o sorunu çözmeye çalışıyorum ama bakalım,çözebilirsem süper olucak.yoksa şuan aldıgım onaylarında bi anlamı kalmıyor...