mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bir yerden bedava bulduğum Windows 10 Pro lisansını kullanıyorum defalarca kez format attım her seferinde bunu kullanıyorum bu bir sorun teşkil eder mi ? kullanımda bir şey ile karşılaşmadım şuana kadar
Sanmam bir sorun olacağını devlet dairelerinde bile çalışan bilgisayarlarda kırılmış windows sistemleri yüklü. Okullar başta olmakla birlikte