Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sana en azından red geliyor ben 3 haftadır cevap bekliyorum
Hocam ilk onaya gönderdiğimde bende öyle diyordum en azından bir cevap gelsin diye, ama o cevap beklediğiniz gibi gelmeyince koyuyo