bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya program politikanıza aykırı ne yapıyor olabilirim ki , en son temadadır dedim lisanlı tema kurdurdum yine red . İmzamdaki site , sıkıntı ne olabilir ?
Hocam sana en azından red geliyor ben 3 haftadır cevap bekliyorum