Gokhanekweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım biran önce sağlığına kavuşur hocam. Pug cinsi 1.5 yaşında benimde evladım var çok şükür sağlığı şuan iyi fakat sahiplendikten ortalama 2 ay sonra yani 4 aylıkken kafasında ufak ufak yaralar çıkmaya başladı https://prntscr.com/tcqfql Bölgemdeki en iyi(iyiden kasıt pahalı ve kaliteli dükkana sahip olması) veterinere götürerekki ilk kayıtları aşıları vs. orda yapıldı durumu belirttim baktı etti mama dan dedi 35 lik mama verdi 1 hafta geçti kafasındaki ilerledi götürdüm 55 tl lik mama verdi içimizde rahat açıkçası ne olduğunu biliyoruz mamadan yani. Aradan ortalama 3 hafta geçti alt kısımlarında da yaralar çıkmaya başladı ve ciddi oranda artmaya başladı https://prntscr.com/tcqfqq Bu olmaz olası veterineri arayarak durumu izah ettim ee bi getirin bakalım mamadan olmayabilir be ******** sen gözün ile kontrol ettin birşeyden şüpheleniyorsan test yap. Sabahında bu veterinere götürecekken gece 1 sularında hayvan yanıyor gözünü açamıyor mama veriyorum ki direk zıplar mamaya yok banamısın demiyor hemen 24 saat açık bir veteriner buldum atladım taksiye götürdüm ilk bakışta dediler bu mama felan değil başka bişey çok ilerlemiş . Pateloji kan tahlili felan derken ileri derecede uyuz hastalığı çıktı ortalama 10 ay boyunca her hafta cumartesi iğneye götürdüm çok şükür sonuç olarak atlattık fakat başımıza ne geldiyse paragöz veterinerden geldi. Şükürler olsun şuan hiç birşeyi kalmadı çok uğraştırdı ama deydi. Bu sebeple avrupa yakasındasınız imkanınız varsa istanbul ünv. veteriner hekimliğine götürün derim hocam.
Aynı şey benim de başıma geldi. Bende de Pug var mantar varmış ayağında 1 ay para koparıp oyaladılar. Sonrasında bir veteriner eczaneden bir sprey almamı söyledi ve mantarı bir günde geçti.