Maalesef yazmak zorunda kalmasak da görmek durumunda kalıyoruz ama anladım zaten BOT yazmamızı istemediniz mi ? Bot yazdım, detay belirtilmemiş bence bir problem yok iş tamamlandı.. Beğenmediyseniz farklı fontlarda ve farklı renklerde de yazabilirim. BOT yazım hizmetimden memnun kaldıysanız Enpara hesabıma havale yaparsanız sevinirim.