Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef yazmak zorunda kalmasak da görmek durumunda kalıyoruz ama anladım zaten BOT yazmamızı istemediniz mi ? Bot yazdım, detay belirtilmemiş bence bir problem yok iş tamamlandı.. Beğenmediyseniz farklı fontlarda ve farklı renklerde de yazabilirim. BOT yazım hizmetimden memnun kaldıysanız Enpara hesabıma havale yaparsanız sevinirim.
Hocam size kolay gelsin.