Ben besledim. Yemekleri ağır geliyor olabilir. Bir süre protein ve içerik bakımından ağır olan şeylerden uzak tut. Benim oğlan da kokoreç e bayılırdı mantar ve egzamaya döndü sonra tüy dökümü oldu. Baya uzun bir süre uğraştık. Korkulacak birşey yok ama hekim değiştirme... Tavsiye etmem