Merhabalar arkadaşlar. Öncelikle, bu ırka bakmamış veya bilgisi olmayanlar yorum yapıp beni panik etmezse sevinirim. Yaklaşık 7-7.5 aylık kızımın tüyleri inanılmaz derecede dökülüyor ve aşırı kaşınma sorunu var. Mevsimsel olarak yılda iki kez tüy dökülmesi olduğunu biliyorum fakat siyah-beyaz olan kızım; siyah-kahverengi-beyaz oldu. Annesinde böyle bir sorunla mantar olduğu zaman karşılaşmıştık fakat çabucacık toparladı kendini. 4 veteriner kontrolünde; yavrumda, mantar-egzama vb. rahatsızlığın olmadığı söylendi. Benim anlamadığım durum, bir sıkıntı yok diyorlar aşı vuruyorlar - dış parazit uyguluyorlar. Tamam hekimdir, saygım var fakat sırf para kazanmak için aşı vururlar mı? Hadi biri vurdu, ikisi vurdu diyelim hepsi aşı yapıyor. Kızımı sürekli tarıyorum, bakımı ve beslenmesi inanılmaz derecede iyi. Kendimden iyi bakıyorum desem yeridir. Evden bir süre uzak kalmıştım, tavuk kemiği ve tavuk eti vermişler ara ara. American Staffordshire Terrier ırkının, tavuğa alerjisi olduğunu biliyorum. Bundan alerji oldu desek, 2 aydır o kadar iğne-losyon-kremler nereye gitti? Sizce, üstüne çok mu düşüyorum? Köpekler ile ilgili genel bir soru sorayım. Malum yaz aylarındayız, gün aşırı suyla oynuyoruz kızlarımla. Bu onlarda deri sorunu yaratır mı? Lütfen cevap verirken bilinçli yanıtlayın. Gece gece veteriner aramayalım.