kafam rahat olsun dersen dell den şaşma kendi cihazımı önermek isterim ama 2 sene önce 4700 e aldığım notebook şuan 11 bin tl olmuş ama marka olarak tavsiyem kesinlikle dell

toshiba - acer -lenovo da çok fazla kısa devre, bios ve ekran kartı bozulması mevcut eksi bir notebook tamiricisi olarak söylüyorum bunları en sorunsuz kullanacağın cihaz dell olacaktır.

Huawei de yeni notebooklar çıkarmış kullananlar baya memnun ancak fiyat aralıkları hakkında pek bilgim yok