Session alma olayı vardır. Bugün getirildi. Ek olarak sizin dediğiniz gibi bekleyerek shadow ban yeme gibi bir olay yok hocam. Konuyu açtığım tarihte hesaplar bırakmıştım. Onları inceleyin shadow ban olmadığını görebilirsiniz.
İlettiğim gibi pano olayı da eklenebilir. Yapılmayacak bir şey değil.
Pano açmayı de eklerseniz etiketleyin hocam. Alım yaparım.
İyi forumlar.