Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pinterestte bulunmadığınız için yavaş yavaş ilerletiyorsunuz.

Biz hesaplara giriş yapmıyoruz. Bizim için önemli olanlar.

1. Session
2. Pano
3. Profil fotoğrafı

Extra olursa tercih sebebi
1. Bio
2. Pano ismi belirleme

Bunlar olmazsa açtığımız hesapların bir anlamı yok, yani 30 tl verip panosu olmayan 1k hesabı ben ne yapabilirim. Hesabı ekleyip panoyu eşleştirip bırakıyorum.

Bir diğer hususta hesapları biraz bekletseniz yani hesaplar kendiliğinden shadowa yakalanıyorsa hiç işimize yaramaz. Verdiğimiz para ve emek boşa gider. Yani şöyle hesaplara giriş yapılmadığı sürece shadow yememesi lazım.
Session alma olayı vardır. Bugün getirildi. Ek olarak sizin dediğiniz gibi bekleyerek shadow ban yeme gibi bir olay yok hocam. Konuyu açtığım tarihte hesaplar bırakmıştım. Onları inceleyin shadow ban olmadığını görebilirsiniz.
İlettiğim gibi pano olayı da eklenebilir. Yapılmayacak bir şey değil.