Konu
Taner Tolga Tarlacı r10.net paylaşımı
05-07-2020, 15:00:21
#9
Dreko
voLwy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hahahahahaa, buradaki birisinde o isimde kullanıcı adı var ve birisi şikayetçi olmuş.
https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html
Edit: Dün arkadaşın mesajını beğenmişim.
Evde zeytin yok