Hahahahahaa, buradaki birisinde o isimde kullanıcı adı var ve birisi şikayetçi olmuş.

https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html

Edit: Dün arkadaşın mesajını beğenmişim.