Hocam yaklasik 5 aydir aktif reklamlarim da problem oldu gosterim dustu. Paneli karistirdim diye sifirladim tekrar bi kampanya olusturdum pazartesi gunu, yarin 1 hafta olacak hala gosterim alamiyorum. Ne kadar beklememiz gerekiyor ki? Daha evvel kurdugumda 1 saat bile surmemisti.
Bana pm olarak anahtar kelimelerinizi ve reklam başlığınızı gönderebilirseniz sebebini daha iyi anlayabilirim hocam.