ahmetkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hostinger berbat ya
Hocam 2 3 senedir kullanıyorum müşteri hizmetleri çok hızlı yanıt veriyordu sorun yaşamıyordum. Yeni düzene geçtiler şuan gerçekten berbat oldu