dexongraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar abilerim kardeşlerim. 17 yaşındayım savaş pilotu adayıyım aynı zamanda belirli aralıklarla photoshop ile uğraşıyorum.Buraya katılmamın amacı kesinlikle kalitedir.
Herkese iyi forumlar.

Hoşgeldin @dexongraphic;
Girişimle alakalı ilk konu benden gelsin , aklım erdiğinden bu yana problemlerden çözümler üretmeyi seviyorum , tabiki girişimci bir probleme çözüm üretirken ana konusu o soruna çözüm bulmadır .( yani benim düşüncem bu yönde oluyor ) Bu girişimden para kazanmak daha sonraki adım oluyor .

Birçok girişimim oldu , ingilteredeniste.net / bilisimhosting.net.tr / sırada birkaç internet girişimim var halen devam ediyor . Son projem mobil cihazlar için android ,ios sistemleri için bulunmaz bir proje . Kullanıcıları büyük bir dertten kurtaracak bir proje . Aslında işin kolayına kaçsaydım yatırım alarak şimdiye kadar çoktan çıkmıştı , ama malesef ki ülkemizde girimciye ve girişime destek çok az ...