oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar konunun trendlerden düşmemesi üzerine açıklama yapmak istedim ilk çekişte 10 dakikada aldılar 100km ileride bıraktılar gene çektik 5dk sonra tekrar birisi aldı şansımıza ankaraya gidiyormuş gece 12 gibi ankara düşeriz.geceyi ankarada geçireceğiz arkadaşımız var.yarın sabah ankaradan antalyaya otostop devam saygılar, sevgilerle
kamyon sanırım hocam?
alan kişiye helal olsun, hayatında başarılar diliyorum