güzel olmuş bizim 5 dönüm bamya yarısı iyi veriyor yarısı daha yetişmedi gün aşırı olarak 20 kilo civarı alıyoruz yarısından gübre filan attık suladık ama hava bir ısınıp bir soğudu sanırım bitkiler kafayı yedi heralde 2 haftaya daha iyi olur konuşmuştuk sizle zaten, 10tl den satıyorduk 8e düştü, osmaniyeden halciler 6tl den alıyormuş kilosunu, 6 tl çok az işçi parası giderler filan iyi satıyor 6dan valla millet inşallah dahada düşmez fiyat ama sizin oralarda güzeldir fiyatlar