Kesinlikle gelecek nesillere daha iyi bir dünya ve hayat bırakmak için olduğunu düşünüyorum bende pes etmek istiyorum ancak biz umursamadık, onlar, herkes ne olucak bu hal yok olmasını mı istiyoruz eğer senden önce olan kişiler sana bu hayat için bir şans umut verdiyse bizde bizden sonra yaşayanlar için umut olmalıyız