Ciddi e-posta akışı, güvenlik gibi bir endişeniz yoksa e-posta sunucusu varsın başka yerde olsun. Ücretsiz en temiz Yandex. Gmail profesyonelliği istiyorsanız https://gsuite.google.com/intl/tr/pricing.html

Örneğin;
2016-2017 de çok uğraştım. Mail-tester'den tam not alıyorsun, gmail, yahoo sağlam, ama hotmail'de patlıyor mesala. Hotmail yöneticisine form dolduruyorsun, adamlar sana haftalık/günlük şu kadar e-postayı geçersen -kendi- kara listeye düşersin diye başlıyor. Bunu aşamamıştım, bırakın spamı. Son kullanıcıların net okur yazarlığı olmayan özellikle- hotmail dışında eposta almayı beceremiyor/kullanamıyor.

Naçizane kendi sunucunuzda e-posta sunucusu kullanmayarak spam v.b programlarla e-posta sunucusunun kaynak kullanımı ortadan kaldırmış oluyorsunuz. Hele ki CF'de ise siteler DNS sunucuya da gerek yok.