Öncelikle tüm üstadlarıma teşekkür ederim. Yaptım ama şöyle bir sorun ile karşılaştım bu seferde. Normal de index.html dosyasını açtığımda menü birinci resimde ki gibi çıkıyor. Fakat index.php nin içine kodu eklediğimde ikinci resimdeki gibi oluyor. (en alt kısımda 6 tane kutu) en alt kısımda da görüldüğü gibi yazı renkleri direk siyah olarak çıkıyor. Bunu peki nasıl çözebilirim
Hocam bu durum css ile alakalı, kodları görmeden ne desem yalan olur. Dilerseniz ben gün içerisinde müsait olunca bilgisayarınıza bağlanıp tamamen ücretsiz şekilde gerekli düzenlemeleri yapayım. Bu sayede sizde görmüş, öğrenmiş olursunuz.
Not: Eğer unutursam akşam konu linki ile pm atabilirsiniz. Size elimden geldiğince yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.