Birsey olmaz. Benim çocukluğum elyaflarin içinde geçti sadece biraz yakar kasindirir hepsi okadar. Cam elyaf birçok yerde kullanılıyor fiber teknelerde, güneş enerjisi sicaksu depolarında. İnsan vücuduna battiginda gözle görmek çok zor olduğu için rahatsız eder kasindirir. Aynı kaktus dikenleri gibi