jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bidiğiniz iltahap tutar batan yere. Batan yere eliniz ile bastırıp oynatın daha tazeyse kanamasına izin verin ve asla emmeyin bu önemli.
Doğal akışına bırakın bi süre sonra iltahap tutar ise demekki içeride ya bişey kalmış yada mikrop kapmış işte ozaman o kısmın iyice büyümesine izin verin ve bi cınbızla ve bo su ile oyarak içindeki tüm iltahabı alın mümkünse allkol iyi olur. Canınız cok yanacak ama gerekli bir olay
elimde batmaya dair bir belirti yok ki sanırım batmamış ölmiyecem