arkadaşlar selamlar
Burada açtığım konunun aynısını bir facebook grubunda açtım ve 3 4 yorumda umarım eline batmamıştır çok tehlikeli bir kablo sağlık sıkıntısı yaratır vs yorumları gördüm internette araştırdığımda bulamadım ama belirli bir kaynak nedir bunun aslı astarı ? bu arada kablonun iki ucu da boşta yani bir ucu binaya çekiliyor diğeri de aşağıda apartman girişinde boşta