Öncelikle tüm üstadlarıma teşekkür ederim. Yaptım ama şöyle bir sorun ile karşılaştım bu seferde. Normal de index.html dosyasını açtığımda menü birinci resimde ki gibi çıkıyor. Fakat index.php nin içine kodu eklediğimde ikinci resimdeki gibi oluyor. (en alt kısımda 6 tane kutu) en alt kısımda da görüldüğü gibi yazı renkleri direk siyah olarak çıkıyor. Bunu peki nasıl çözebilirim