OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi mail sunucumu kurdum. Her yere çatır çutur çatır çutur mail gidiyor.
Farklı bir sunucu mu kullanıyorsunuz işlemler için? Ücretiyle destek verebilir misiniz?

https://www.r10.net/server-optimizas...inacaktir.html