O sözleşmeleri kaç kişi üye olurken okuyor hocam ? Benim de var bir tane burada insta paneline üye olmuştum sürekli mesaj geliyor. İptal de edilemiyor. Bende şikayet edeceğim. SMS in insanları ne derece çıldırtığını ben sadece kendim ve çevremde ki insanlar için söyleyebilirim.