çok sevdigim,eski bi dizi yani 7.sezonu bitti heralde yada virüs yüzünden son bölümleri eksik kaldı orasını bilemiyorum.4.sezondan sonra tr dublaj yok,bu yüzden bırakmak zorunda kaldım diziyi.çok şükür yabancı dilim yetiyor anlamaya orjinalini,arada bagzı dizileri ingilizce bagzılarını türkce izlerim ama türkce dublaj olmayınca neredeyse hiçbi diziden zevk alamıyorum bende.ama alt yazıya,tamamen karşıyım