dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi de ben de öyle yazdım yardım al en yakınındakilerden dedim ama zaten dediğin durum varsa kendi kendine nasıl yardım alacak bu kadar sert çıkma.

konu sahibi hocam yaşın kaç bilmiyorum ama ergenlikteo luyor bu tür şeyler fazla takılma intihar aptallıktır dindar olsan tümden beyinsizliktir dindar değilsen öteki hayata inanmıyorsan temelli aptaalıktır emin ol. yukarda da yazdım zaten günü geldiğinde gideceksin. o yukarda videosunu koyduğun rahmetliye bakma sen o kadar afilli laflar etti ama cesedi çöp oldu ruhu kimbilir ne halde.
Sana birsey demedim ben. O videoyu baktım sonra bu mesajı yazdım. Videoya kiminse, o üstüne alınabilir.