copy paste hocam zaten html php iç içe çalışır.
Anladığım kadarıyla (!) dosyaları sayfaya çağırmak istiyorsun. include Kullanacaksın. Farklı bir şey ise daha detaylandırır isen sevinirim.
Evet hocam dosyaları sayfaya çağırmak istiyorum. Yani yazdığım menü kodlarını, index.php sayfasında istediğim kısımda çağırıp ortada göstermek istiyorum.