Hocam bende şuan 4. sezondayım, kesinlikle ve kesinlikle altyazılı izlemenizi öneririm
Bir kere yanlışlıkla dublaja geçirdim, Raymondun sesi beni üzdü

Altyazılı izlerseniz diziyi çok daha iyi hissedeceğinizi düşünüyorum, altyazı okurken ekran geçip gidiyor diye düşünmeyin buna alışıyorsunuz zaten