Ne güzel ayıla bayıla Blacklist izliyordum ki ilk 3 sezonu Türkçe olan dizinin 4. sezondan sonra TR dublajı yok.. İngilizcem olmasına rağmen dublajlı güzel bence.. Sonra'dan ekleniyor mu yoksa kalanını mecburen altyazılı mı izleyeceğim?