Ben basvurdum 2 gun sonra paparadan aradılar. Kurye size mesaj attımı, kurye sizi aradımı, gibi sorular sordular. Kurye gelmiş adresimde olmadıgım ıcın teslım edememiş. Bana ne sms geldii ne bişey burda olmama ıhtımalim yok burası ısyerım dedım yarım saat sonra kurye gelip teslim etti.
Yani basvurumdan 2 gun sonra elime ulaştı kart.

Henuz kullanmadım gıcır gıcır😂