30 günden fazla sürdü bana gelmesi. En komiği de adam buraya gelince geçmiş kahveye, çayını almış sigarasını yakmış sırayla telefon ediyor. Kahvedeyim buyur gel al diyor. Siz niye getirmiyorsunuz deyince yoğunluk var yetişemeyebilirim dedi. Gelmezsen vermem tadında... Neyse gidip aldım şikayet edecektim vazgeçtim. Ekmeğinden olmasın kimse diye ama hak ediyorlar sanki. (Agt kargo)