Devletimizin sunduğu imkanlar cidden diğer Avrupa ülkelerine nazaran çok çok iyi imkanlar, Amerika'dan bile iyi olduğumuz konular var fakat ne yazık ki alım gücü ve sosyal toplum olarak biraz yetersiziz umarım ülkemiz için herşey hayırlı olur.