berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi sebeple otostop çekeceksiniz bilmiyorum ama onların almamasından ziyade bence bu dönemde senin binmemen gerekir. Yinede tedbiri elden bırakmayın derim hayırlı yolculuklar.
para yok para antalyaya çalışmaya gidiyoruz hocam