Yarın sabah samsundan antalyaya otostop çekeceğiz samsun-ankara-afyonkarahisar-antalya şeklinde rotamızı belirledik o yollardan otostop çekeceğiz full anayol yada otoban çünkü bu şehirler arası, korona muhabbetine almamazlık yaparlar mı? yada başka bi önerimiz var mı? daha önce elbet lisede çok çektik ama bu kadar uzun yol ilk defa deneyeceğiz.İki kişiyiz.

not: antlayaya calismaya gidiyoruz otobuse vercek para olmadigi için çekiyoruz koronadan da korkumuz yok .d