Keşke biraz ekonomi okusanız yada ekonomi alanıyla ilgilenseniz. Yorumları okuyorum da Aziz nesin %60 diyordu ama şuan bu oran %85-90 seviyesine ulaşmış durumda.
%85-90 olmuş dediğiniz kesim ekonominin kötü olduğu gerçeğini söyleyenlere mi geliyor ? Yorumların %85-90' ı bunu söylüyor çünkü.