Ülkemizin en büyük problemlerinden birisi üretmeden tüketmek. Kullandığımız çıncalık aletlerin ekseriyeti yurt dışından ithal ediliyor. Almanya'nın ve Japonya'nın 2. dünya savaşından çıktıktan sonra ekonomileri berbat hâldeydi ancak onlar sanayie ağırlık verdiler ve şimdiki hâlleri malumunuz.