hep 50 liralık benzin alırdım. sonra baktım 50 liraya pek gidemiyorum. sattım arabayı motora biniyorum. şu an hakikaten 50 lira diyorum neredeyse fulleniyor. çözümü devletten beklemeyin arkadaşlar, kendinize küçük süprizler yapın.