Eskiden Bulgaristan vatandaşları Edirneye gelir mal satarlardı, Türkler zengin diye. Şimdi Türkler fakir diye alışverişe geliyorlar Edirneye, AB/ABD dünyayı paraya boğdu 15 senedir Türkiye ise en kötü performans gösteren ülkelerden, her ülke çağ atladı bu dönem. Bizimkisi ise yaşadığımız üzere...