Merhabalar bugün vakıfbank ve halkbank a gittim ve vadesiz hesap açmak icin gittim bana 145₺ ücret ödemeniz gerekli dediler internette ücretsiz yaziyor ariyorum ücretsiz ücret isteyemez diyolar fakat şubedeki yetkili yanımda ara dedi aradik ücretsiz diyo kadin sizi şikayet edicem dedi aralarinda tartiştilar ben bişey anlamadim yani vadesiz hesap açimi ne icin soruyor maaş mi yatcak falan hayır açmak istiyorum ihtiyacim var diyorum sebebsiz açamassiniz açmak istersen 145₺ ödemek zorundasin diyo ne yapmaliyim heryerde canlı destekde ücretsiz diyor anlamadik 😁 keyfine göre hesap açamassin diyo bana