Merhaba arkadaşlar, benim aracın ön cam çatladı ve muayeneden geçmeme ihtimalinden dolayı camı değiştirmem gerek. Ancak kaskom yok. Herkes kasko yaptır 2,3 ay sonra bedavaya değiştirirler diyor. Ben de diyorum ki, şimdilik yan sanayi taktırsam ve yılbaşında sigortam doluyor. O zaman sigortayla birlikte kasko yaptırsam ve o kaskonun bitimine doğru cam değişiminden faydalanmak istesem.

1. Üstündeki yan sanayi diye orjinal takmazlar mı?
2. Kasko ile cam değişimi tramere ne diye işliyor.
3. Ruhsatımdaki tarih baskısı silinmiş göremiyorum, muayenemin ne zaman olduğunu nereden öğrenebilirim?