adjo ile ilgili şöyle diyenler var. başlarda ağzına bi parmak bal çalıyolar sonra para vermiyolar diye. bu ss biraz ispatı gibi mi? ona açıklama olarak gelen hitin kalitesi bla bla demişti arkadaş.
Her hangi bir firmayı savunacak değilim. Ancak yeri geldiğinde adsense bile 1 tıka 0.01 tl verebiyor...
Adjo dönüşüm bazlı firma... Yani gelen hitin aksiyon alması gerekli (form doldurma, anket, download, bildirim açma v.b.) onun dışında para vermez.
Bir de hit ip si önemli. İp yani ülkeye göre reklam çıktığından gelen aksiyona verdiği ücret değişiyor.
Bu da demek oluyor ki çalışırken hedef kitle belirlemeliyiz.