Bu yazılım işinde gözlemleediğim ve beğenmedim şey varsa o da şu dur
-Çok kolay iş ya 2dk lık iş hadi hadi al şu 50 tl yi git bana ordan şu scripti yaz istediği script fiyat (4000 tl lik script)
+ O kadar kolay ise neden siz yapmıyorsunuz ?
-Vaktim yok benim