MMGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üsküdar Acıbadem’de oturuyorum şiddetle tavsiye ederim mahalleyi. Sancaktepe’ye biraz uzak ama vasıta ile gidilebilir
hocam ben oraya maaşı bırakırım galiba