FeyyazAdatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam hastane o 2 mahalleye daha yakın.toplu taşıma ile baraj yolunda inip bi 300 metre kadar yürürseniz tamamdır. Bir de 1-2 belli otobüs var direk önünden geçiyor, tam olarak bilmiyorum ama hiç binmediğim için. Anadolu yakası biraz daha ucuz da yaşam kalitesi çok kötü hocam buranın gerçekten de. sadece bi sarıgazi merkezi "demokrasi caddesi" var başka bir şey yok
hocam sağlık olsun ara sıra tatillerde sahil tarafına indim mi benim iş tamam önemli olan kira idi benim için açıkçası